Incredible Sadece La Cuptor Cu Zahar Ve Scortisoara 2022

Umplem Clatitele Cu Un Strat Generos De Crema, Le Impaturim Cu Atentie,Le Asezam In Tava Unsa Cu Ulei,Deasupra Adaugam Crema De Branza Si Un Strat Generos De Parmezan;


Apoi il scoatem din tava, desprindem hartia de copt si il lasam la racit aproximativ 2 ore. Dintre toate placintele dulci, din blogul meu cu expriente culinare, lipsea tocmai preferata mea.si anume placinta cu mere.si multa multa scortisoara. Facem o foaie de aluat rotunda pentru o tava de tartiera de 24 cm daca avem sau pentru orice fel de tava rotunda.

Se Incinge Cuptorul La 180 °C.


Dam la cuptor la 180 de grade pentru 50 de minute. Cat modelam mamaliga , ne udam mainile cu apa sa nu ni se lipeasca de degete. Dati drumul la cuptor cu jumatate de ora inainte de a baga friptura la cuptor, la circa 200 de garde.

In Acest Timp, Spalati Carnea, Apoi Taiati Cateii De Usturoi Feliute.


De cand incepe sa fiarba, se amesteca din cand in cand in magiun pentru a nu se lipi. Se adauga untul si bananele pasate. Adaugati 3 oua si amestecati bine.

Se Amesteca Faina Cu Praful De Copt, Zaharul Vanilat, Si Scortisoara Si Se Adauga Peste Ouale Batute.


Pana cand tortul e la cuptor facem un sirop din 4 linguri de zahar, un pahar de apa si cojile de la mere am pus foaia in tava (27x17cm) si am nivelat frumos uplutura de mar. Cum ieri a fost sambata, am inceput dimineata cu plimbarea la piata, de unde am cumparat printre altele mere.si pentru o placinta. Folosind un cutit, faceti mici “buzunarase” in carne, in care veti introduce feliile de usturoi, apoi puneti carnea in tava sau in vasul de yena in care vreti sa o gatiti.

Se Spala Prunele Si Se Scot Samburii.


1 lgt extract de vanilie; 450 grame nuci, un borcan magiun, scortisoara + 100 grame zahar optional. Ungem tava cu margarina si intindem foaia de aluat in ea.